Wednesday, August 6, 2008

ada ke?

bring me flowers! =)

ada ke ekh org mcm tuh? dia peluk kita, kita rasa selamat.
ada ke, org yg tak penat dgn aku? ada ke, org yg senyum bila kita ckp yg bukan2 sambil menangis? dia senyum dan ckp, its ok.. u alwez looked strong.. its time to let go.. ada ke, org yg tak marah bila aku marah? ada ke org yg sabar sgt mcm tuh? ada ke org yg tunngu aku semalaman dan risau nk mampos kalo aku lmbt blk? ada ke org yg faham ape yg ada dlm otak aku nie tanpa perlu aku bukak mulut? ada ke org yg suka tgk aku walau mata sembab dan byk songeh? ada ke org yg lagi hebat perhatiannya?

bila org tanye aku pasal hero dlm ayat2 cinta.masih ada ke laki sebegitu, aku jwb, ada. yakin sekali. kita shj yg belum jumpa..

tapi sebenarnya aku pun tak tau. yakin aku hilang entah mana.

mungkin ada untuk org lain. untuk kamu. untuk dia..

tapi aku??
aku selau rasa tak layak..

ada ke pon untuk aku?

ya allah.. aku nak jugak..

1 comment:

ALIAH said...

insyaallah u will find sum1 like that..