Monday, July 20, 2009

-jalan2-marah2-boleh blah-



















its 4.50 am in d morning.

how i wish i cud sleep.

mayb i need to wait.

so dat i won't get slimut babi for free.*sigh*

dun want.

so perlu stay up.


tadi ada keje sket.

ada lah.

jadik nnti br leh story.

kalo tak, tak syok.



anyway, kami ke sogo harinie.

beli bag, dan etc.

apa2 lah yg 50% and above.


dan, owh, y laaa (gaya parvin..) kami yg marah2.

aku sedar itu.

kami yg passive aggresive disorder.


cuma thank god hidup aku dirahmati lagi.

ppl around me r obviously tidak semua bgitu.


especially pkck n anas.


usrah...


m16 sudah tentu part of my life la kan.


cucms.


up n down dgn titans.



i mean like, im imagining with all these angerness easily explode blamming game kami,



and all dis w/o u guys..

mmg life wud be like.. shallow mellow.



its hard to b bersyukur kan.

to think of how grateful u are wif everthng u hv..speeechless tiba2.


dan jika kamu hitung nikmat tuhan satu per satu, maka tidak terhitunglah kamu..

...tuhan telah memberi pinjam padaku anakku selama 10 tahun. aku redha dia diambil kembali olehNya. aku telah menggunakan nikmat tangan (or is it kaki? mata..? lupa..) ini selama berpuluh tgn.. tiba masa tuhan ambil kembali nikmatNya..aku bersyukur. aku redha.

dan adakah kamu bisa mengatakan kamu seorg yg bersyukur padahal kamu tidak diuji?




hey,kami yg marah2..


common lah.


CHILL, okay..(:


tulus mulus tgn ku menules;

2 comments:

Arif Dzulkifli said...

sesungguhnya hepi itu adalah yang terbaek..hahahaha

p/s:org tua2 ckp kn,bkn ak ckp tau,org tua2..dorg ckp,kalu ssah nk tdo,pegi toilet,dok cngkung atas jmban tu,pstu angkt tgn ke atas then pjam mata..xsmpai 2 minit kompem lelap..ahahaha

shash said...

ala aku advance lagik, aku bwat time F1 dulu.. haha. thanx for d tips.. akan dibwat kembali.. :P