Tuesday, July 28, 2009

bila, aku sudah tiada~















Hujan - Bila Aku Sudah Tiada
Bila, aku sudah tiadaSimpan semua lagu kuJangan di tangis selalu
Mungkin, itu sementaraBila jumpa pengganti kujangan di lupakan aku
Pagi itu indah seperti biasaTidur yang lena terhenti di sanaLayap kuyu masih tak terdayaBukalah tingkap muCurahkan cahaya…
Siapa yang sangkaBila tiba masa kitaUntuk pergi selamanya
Takkan terdugaJika saat niTuhan tentukanAku lah orangnya
Gelak tawa tangisan yang hibaKenangan kita masa di duniaAlangkah indahnya jikaKita mampu hidup selamanya…

one day ur in, one day ur out.. rest in peace yasmin ahmad... al-fatihah~

2 comments:

Arif Dzulkifli said...

agak2 ble ak dah xde,ad x org ingt ak cm org ingt ysmin ngan jacko tu?..

shash said...

diaorang kan org industri hiburan. mmg lah terkenal.. ramai org kenal.. karya diaorng pon bagus. tapi yorke, sure ramai org yg syg ko.. diaorng sure ingt ko. and bg aku, yg lg penting mati dlm redha tuhan, dlm iman n islam. insyaAllah. amin...