Wednesday, July 15, 2009

hari marah-marah


mungkin sbb dh lama tak top-up pahala..

aku sgt marah2 hari nie.

pantang silap dan confuse sket.

mmg kena lah org yg tidak bersalah menaikkan darah aku or mengconfusekan aku.

abah pon satu. buat rancangan yg pelik2 kemudian nk libatkan aku dan adik.

apa ni.. (tgk, aku dh baran..)

kemudian seprti biasa aku mmbawa hati yg konon lara ke laman2 blog rakan2 yg aku suka..

terkejut.

dgn otak ku yg kelmarin dan hari nie.

semalam aku bace entri minah/mamat ni mcm aku paham laen.

hari ni, bila bc komen2 org yg mengcomment lalu aku gelak.

semalam aku berkerut mcm rasa entri tuh entah pape dan lucah sedikit.

rupanya it dosen't give u no harm to pause for a lil while, go 'holiday' seketika, come back and see things on a different side.

berbeza sama sekali.

and i mean it!!



tulus mulus tgn ku menules...

No comments: