Wednesday, June 17, 2009

tenggelam timbul

dah lama aku 'puasa'..

puasa dari YM, dari internet berjam2, dari blog..
itu pun terlepas satu entri sebab (tak tahan nak luahkan jugak rasa dlm jiwa bergelora dilambung ombak) haha.

begitulah....

pro exam telah habis.

ya, habis. mcm tak cayer. biar betul, yang..

ya lah. betul2.. bukan cubaan..

kata2 senior, kata2 hannan n amal, kata2 prof semua kembali berlegar2 dalam kotak pikiran..


"u'll gonna do juz fine.. "


fuhh.. aku sebenarnyer mcm everytime nak give up nangis terguling2 kot.. tapi gagah jugak, tgk muka confident beqs, tgk muka slamber hamidahs, tgk muka cuak isha yg terror (pon still cuak) so aku mcm agak normal lah utk cuak.. hehe, muka nana yg busuk tapi kecil2 tetap cili padi = rujukan seisi rumah dlm ape2 hal yg kejahilan.. hehe.. muka aliah yg stress tapi tibe2 senyum, (hehe. ade gak org senget mcm aku;) ) and muka era yg rileks tapi dlm ati sape jer arr yg tau..

and dgn muka2 inilah sy gagahkan jugak, turun tangga rumah d27b, tangga lagi, dan masuk kunci kerete , kami pergi.....berjuang!!!!

12,15,16,17.. dan esok 18 jun.. announcement result 3rd batch...

so, now what?

TAWAKAL ,TAWAKAL, TAWAKAL...

insyaALLAH, tiada yg lebih baik dari takdirnya.. tiada yg lebih baik dari ketentuanNYa.. jadikanlah kami org yg bersyukur ya ALLAH, dgn apa jua nikmat dan kurnia yg Kau beri..

p/s: ZA! aku tabik spring ko! mmg actor kesayangan aku ah, afte p.ramlee =)

No comments: