Tuesday, June 30, 2009

bila bohsan..

tulus mulus tgn ku menules...


1. Bekas kekasih saya adalah :
aizat dan cgp

2. Saya sedang mendengar :
bunyik kipas

3. Mungkin saya patut :
lebih beribadat

4. Saya suka :
makan

5. Sahabat-sahabat baik saya :
otak brilliant semuanyer

6. Saya tak faham :
laki gila bola

7. Saya kehilangan :
saat2 manis menjadi remaje

8. Ramai yang berkata :
sy chomeyy . hahaha

9. Makna nama saya :
yang terkenal

10. Cinta itu adalah :
tidak ter describe kebestannye

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
tdo

12. Saya akan cuba :
makan lg pasnie

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever

14. Telefon bimbit saya :
samseng kampong

15. Bila saya terjaga dari tidur :
sy nk g toilet

16. Saya paling meluat apabila
org suro dgr diaorang mengumpat

17. Pesta / Parti adalah :
tempat yg aku peal nk pg

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anas

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
entah

20. Hari ini :
mak pening kepale

21. Malam ini saya akan:
makan

22. Esok pula saya akan :
cuba jumpe parvin

23. Saya betul-betul inginkan :
kekurusan

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
sy senyum

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
klcc

26. Makanan Barat atau Jepun :
Jepun

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap

28. Makanan segera adalah :
menggemokkan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
mak dah makan.dah bg dah kat bilik dia..

No comments: