Saturday, June 13, 2009

dan dia..

aku minta maaf.
aku mmg betul2 tak tahu..
walau kau tak bgtau..
tapi aku patut dh agak..
yg dia itu denganmu ada apa-apa..
sungguh aku tersentak..
tapi aku ok.. ok giler..
sbb kau dan dia sepadan..
aku dan dia.. langit dengan mantel bumi..
dan aku masih pula mcm boleh berbangga pula dgn diriku..
kerna nurani ini pernah tersentuh oleh seorg yg sebaik dia yg kau lebih dulu kenal..
aku redha..
penuh redha.

ya allah. aku tau aku sape..
kdg2 sampai aku rasa aku tak layak utk byk sgt bende yg kau takdirkan utk aku..
byk sgt nikmat yg kau bg aku tapi aku merungut pulak kepada sikitnya nikmat yg org lain ada yg kau beri tapi aku xdpt..

aku menyesal.
aku insaf....

rebah.

ya allah.. tq for today.. uv alwez given me a gud instinct..im appreciating life. every second of it..

p/s: sahabat semua 3rd batch.. one down! 3 more to go.. we can do this!! insyaALLAH! PRO EXM, BRING IT ON!

P/S: ya allah, aku takut sungguh aku lupa kau dalam aku takut pada yg selain kau....

No comments: