Sunday, March 8, 2009

A TWIST IN A MIDST OF DISASTER...


Doa baru

  • ya Allah, aku sanggup Kau kurniakan dia, dengan seorg yang lebih baik daripadaku..
  • ya Allah, aku sanggup Kau gantikan dengan rinduku padaMu.
  • ya Allah, aku tak sanggup lagi hidup begini.. hidup dengan rasa senang, tanpaMu. aku tak sanggup..

sering kali saya mengamuk diam. lalu seiring itu juga tenggelam dengan dunia kosong lagi hambar. tapi Tuhan itu Maha Pengasih.. dikembalikan kekuatan dalam nurani. tanpa disedari, dunia ini dengan senang hati saya lepaskan.. tak terpengaruh, jauh sekali tertarik..

Ilmu

  • today, 7 march. En Saidy, [thank you for your time, sir.. i apologize for going at first without a clear mind.. but at the end of the day, indeed, pricless ilmu gain, alhamdulillah..]as the speaker for proposal/how to be good in writing ,[7 hour] course. [which i dun realize time fly so fast]
  • remind me how to write a proper proposal.
  • remind me of my passion in writing..
  • being a big gurl among the 1st year adorable ladies(excluding fifa=p ) nab,maddy,maryam,etc.. the Student Council team mates;harith, faizal (excellent job, faizal. well done!) , charlotte, nab, kak timah..
  • greedy ashu, ate 2 plate of delicious superb nasi ayam..
  • atiqah told me about the idea of establishing a debate club.. its about time, actually.. we'll do it. (she's inspired with how global bahasa melayu can be with pidato antarabangsa.. =) alhamdulillah.. bahasa yg indah dapat menyentuh hati. bahasa yg tepat dapat menundukkan musuh tanpa pertumpahan darah...)
  • the worries of one man, shake me as usual.. hurm~ what solutions can i find, Allah.. help!

No comments: