Saturday, October 1, 2011

no someone like you























someone like you...



  • zubeq- have her mind of her own, kemas, teliti, kecik2 cili api, bervision , bermatlamat.. penuh dgn nasihat bila diminta. thanks mate.. :)


  • aliah- don't underestimate this young lad, she may look fragile n emotional at times but very strong and passionate inside...skill reflection yg tinggi n also punya refleks yg tinggi literally as well(read: cepat terkejut) tak berkira sgt, seorg kawan yg baik..caring is sharing motto hidup. caya lah. respect..




  • midah- impulsive. nampak slow tapi sgt fast sgn cara tersendiri yang penuh kelicikan.. pemikiran yg kucar-kacir dan abrupt tapi nasib baik disulami dgn sisi-sisi yang matured. haha.



  • nana- punya background kehidupan yang membuatkan aku bersyukur dgn kehidupan yg aku ada.. kepantasan dia berelationship kdg2 buatkan aku mual tapi life is not just what u see in front dan aku mengerti sisi kosong yg ada dlm jiwa seorg nana. seorg kwn yg tak berapa caring tapi sanggup berkorban di dlm kemampuannya.



  • era- yg aku senangi kerna somehow we have the same track of mind. a good listener. antara org yg punya the best common sense dlm hidup.. :) seorg kawan yg tak berkira sgt.. memahami..



  • parvin- seorg yg sgt sabar. bantuan yg diberi padaku esp masa 3rd year di kala skill kereta sgt sampah, akan aku kenang selagi hidup.. dia kawan yg setia, yg jujur.. mungkin dah kurang sikit innocent tapi yg jelas, dia tetap parvin aku yg the best! :) my parvo viridae..



  • bhav- walau most of the time mcm lagi byk pentingkan diri sendiri tapi punya ability dia buat perkara2 yg complicated jadi simple, dan lebih2 lagi sekarang bhav dh kurus and mcm obses dgn makanan yg tak berkalori buat aku malu dgn perut burger nie. haihhhh!




  • maya- walau kami sgt berbeza idea,pendapat dan jendela kehidupan tapi pegangan yg kami pegang dan berkiblatkan menyatukan kami. seorg kawan yg kuat, yg mahu menjadi adil, yg do the best tapi kdg2 suka memaparkan sisi-sisi diri yg tak best.. owh maya, its ok dear..no one is perfect. Only Allah! :)


  • iffah- yg bisa merubah dan mengubah sisi-sisi aku yg jahil dan 'lari' dlm diamnya, dlm hikmahnya. Ukhti pasti jadi ibu yg hebat, kelak. insyaAllah..




  • wani- aku share semangat falsafah dan sastera dgnnya. jendela-jendela dunia byk aku buka dgn yakin hasil drp bicara-bicara kami yg banyaknya, kebetulan, kami kupas dlm kereta...moga Allah beri kekuatan pada ukhti untuk lebih pantas dan deras dlm setiap niat anti utk kemajuan islam khususnya..




  • meng- kami mula sgt rapat sejak umur 16 tahun.. tahun ini 24. dh 8 tahun. byk masa remaja aku yg mentah, aku kongsi dgn meng.. tapi jujurnya, dari hari ke hari , merasai makin jauh dgn sahabat yg seorg ini atas sebab-sebab yg hanya Allah yg tahu...



  • peanutbutterchip: seorg kawan yg aku baik sejak umur hingusan 13 tahun..yg biar jauh beribu batu, tapi sgt dekat di hati.. riang dan happy go lucknya buat aku lupa segala masalah dunia yg bertimbun, dia seringkali berjaya mengalih cara aku melihat dunia..beri aku tingkap yg berlainan setiap kali aku cerca apa yg aku jenguk keluar drp jendela kehidupan.. bila aku bermotivasi dan berkongsi rasa-rasa aku dgnnya, she w/o fail dgn ikhlas akan kata, baguslah kau nie, ashu.. walau pendek, tapi aku akan rasa apa aku buat nampak kecil tapi bernilai.... kawan yang takkan ku tukar dgn apa pun di dunia ini..


  • nana ker: kisah2 cinta lara yg walau buat aku termuntah at times tapi gigihnya wanita ini dlm apa yg dia percaya sentiasa berbekas dlm sanubariku.. way foward bila terjatuh.. itulah nana...


  • adaw dan pikorq- sama kepala. kelakar. thank to Allah our path crossed.... walau hingga hari ini.

No comments: