Thursday, October 6, 2011

rasa

masa. mematangkan kita.
orang. mendewasakan kita.
seribu. walau a thousand time, i'll go through it again, ya Allah. tak mati pun, iA.
mata. yang memandang org lain dgn rasa kasih dan syg
HB. rehat kita hanya di syurga.
penat. tak mematikan aku. penat, sila penat dgn aku.
firasat. moga Allah beri ilmu ini kpd kita, especially Dr. in treating patients, parents in raising their endangered children in this modernised overly entah apa-apa world. Allah dah ckp. Dunia ini hanyalah gurauan dan tipu daya.
tahu. apa yang kita nak, and apa yg kita tak nak dlm hidup. aku nak keredhaan Allah dlm setiap langkah and perbuatan aku. ameen. aku tak nak husband yang tak paham, and lebih parah; buat-buat tak paham dgn kerjaya aku, dgn matlamat hidup aku, dgn visi aku. Permudahkanlah ya Tuhan...... berilah semua suami pengertian...semua mahu dimengerti.



tarik nafas panjang,
hela dalam-dalam.
tarik lagi.

Allah hu akhbar!

No comments: