Friday, August 7, 2009

komentar

di mata dia, (ibu) kita masih lagi 7 tahun, atau 10.. -una

mane lah dia tak kecik hati, kamu tuh mcm tuh..-neks

mak, kak yah tuh baik kan.. (bisik si kecil 3 tahun..)- baby

keje gua pun stress pe. dgr customer maki2. tapi gua pk positif jer.. -mun

setiap ciptaan tuhan tuh, sebenarnya lawar kan.. (discovery tunjuk cacing laut dr dekat. masyaallah, lawa gell bila zoom) -maksu

jahat r ko,shu. aku still hidup r even aku xde facebook.. (bila aku call tanye dia hidup lg ke tak)-nuhe'

nen, gudluck sgale xm kete bla3.. (i dh pass lah.) ceh, kata 8hb.. - nen

i suka alasan u.. -er er. (jujur, system xm msia tak sesuai dgn most of us yg actual genius nie..haih)

tak ape bro, ini jalan kita.. -bro (bile slow down di simpang)

u lah harapan i, shuu.. -zue (sila hadirkn diri di midval demi sesi penyerahan kunci putra. owh putra..)

p/s: sdg happy. zahiril adzim mng! pelakon harapan lelaki terbaek.. yeye..

2 comments:

zubeq yang comel gila! said...

i suke komentar terakhir.

I LOIKE!

Arif Dzulkifli said...

ak lost dlm entry ini..hahaha