Saturday, April 18, 2009

insaf...


dah terbiasa agaknye utk memberikan response, bila org mengadu masalah, akan aku response, yg berupa cadangan jawapan.. aku kira aku meberikan pandangan ape yg aku rasa.. aku lupa yang sebenarnya yg penting ialah apa yg org itu rasa.. pedihnya hari nie. satu pelajaran yg bernilai. menggegar satu kepala. berbekas sungguh tatkala menyedari, bukan jawapan yg ingin mereka dengari tapi hanyalah mahu kita mendengar tanpa prejudis.. tanpa judgemental gitu. which i find hard. hard at first because, i dun thnk i wus wrong at d first place.. but there is no right n wrong here.. the best way to response is back kate hambe tuhan nie, jgn ckp yes or no tp tanya soalan kasi dia berfikir mcm kita berfikir.. =) saya angkat tgn dan kaki! yes. tq for today! allah hu akhbar..

No comments: