Sunday, November 29, 2009

alamakk...

crius wey, xde langsong mood nk belajar. revise. padahal exam lagik brape jam lagik// rabu VIVA, khamis final jawaab2 atas kertas bisu// pergh. tahniah lah. nieh kalo si zubeq and aliah sure dan menggeletar satu badan, tremor pgg buku babe. dgn si parvin jugak. aiyo shashu i not yet finish dis, not yet finish dat. chill lah parvo, aku lagi lah br gear 1. haha. asal aku gelak wey? no idea. heh. plus dgn bestnya aku nk jumpa my zahiril adzim. wee. oi,oi. bukan bf laah. sori. kat wayang laah. (kata ko nk exam rabu? boleh lagi tgk movie?? ) ala, filem karaoke nieh seminggu jerh tau. dari 26hb smpi 2hb jerh. so, time wikend pehal xpg? ala, adik xnk teman r, lagipun klcc aku reti r. nieh midval. ya,ya aku org kl.. tapik xlepas lagik kot nk drive g mid. nanti aku cuti smiggu after posting public health tercinta, aku ronda ekh. no worries. haha. nway, baney leman dh bagik green light. or rather a reply of suka hati u rrr. cis, sbr je r. nway, dia pon bg r idea yg bernas gak. u park kat putra, u naek komuter, g klcentral, turun..g midval. wee. ya, selalu dilakukn time matric dulu.. so, boleh2. mission possible. (;
ZA, here i come.. wee. (ya, sy sorang nk pg midval esok nk tgk karaoke pukul 4 atau 6.30.. owh tidak pasti.. bergantong kpd doctor sabariah tercinta.. cepat lah habes tutor mu. wee. )

dan doakan kebahagiaan VIVA and final public health ku di kala menjawab penuh yakin and berhemah? ameen. thanks.

thank you juge pade tuanku zubalqiah kerna sudi mencemar duli ke email patik bagi mempas kan notes2 PH yg mantaps. (:

wee. daa. shahirah, study2. esok joli jap.. pastuh balik sepang, study and study..pastu grand refelction, joli balik kat PD. yeehaa. pastuh, dah2! study2.. (: )

No comments: