Wednesday, February 3, 2010

saya rasa

saya rasa nak menangis
saya rasa nak menari
saya rasa nak tumbuk diri sendri, declare diri K.O dan yeay, tak payah pergi periksa
saya rasa sedikit menyesal
tapi saya rasa jalan yg saya pilih bukan saya yg pilih. Tuhan yg pilihkan utk sy.
sy rasa sy hilang part yg paling penting dlm hidup sy- untuk merasa yg dunia ini hanya sementara untuk disedihkan sgt the road not taken.
sy rasa sy bertuah

dan esok saya rasa sy boleh jawab exam surgery.

saya rasa saya boleh.
dan sy rasa Allah akan bantu hambaNya..yang dlm kesempitan.
provided that kita ingat Allah dalam masa susah dan senang.

saya rasa saya rindu untuk kembali ke masa2 lepas.
di mana sy rasa comfort zone sy sgt hebat.

tapi masa-masa itu sudah tiada.
yg ada hanyalah aku yang sudah tidak larat
atau saya saja yg rasa tidak larat.
walhal perjalanan masih bermula.

dan akan terus-terus lagi..

ya, terus! nak berundur macam tak best jer. lagi best maju!

sy rasa sy ok.

sy OK! ok.

dan sy rasa sy kena baca buku banyak2 utk esok.

doakan sy esok.

exam, exam, nasib ada exam, kalo tak, tak baca buku agaknya...

No comments: