Tuesday, February 16, 2010

i am, therefor i am

im wondering wat im feeling like now.
im in my telekung still. br abes isyak.
a weird day i guess. but a good one.
a fren reminded me about homework. thanks.
my brother just left for his YM stuffs. (reminded me of my YM too. ya allah, bile r nk guna duit for child cancer nieh? hurm.. can't wait but i can't see how ppl will MOVE IT! semua mcm snail jerh. ya laa, clinicals, hospital.. but bila prof Ikram ckp come on ppl, or else 2nd year tuh pon fail jugak. naik dowh bulu roma aku. he's nice but not always mr nice guy kan. entah. mcm2 idea kot dlm otak nieh. nak menjalankan jer. satu hal~)
esok rabu, yes, dah habis kedai2 kat umah area aku nieh cuti raya cina. boleh laa photostat buku elephant si sunshine.. a.k.a biha. hehe. and mayb kuar jln2 dgn meng gak.
and tadik, ada lintasan hati, ok.
aku ckp, asal aku rase smemangnya aku xnak jadi doctor eh?
dgn jujur, aku pon tak tahu nk jadi apa.
tapi dgn jujurnya juga, aku suka ajar.
and terus aku ingat mun, bila dia ckp, kawan dia xpk panjang bila sambung blaja lg jd cikgu after grad buat busines.
so, dr aku buat mcm tuh gak, whch is not worth it pon, baik aku all out MBBS, jadi hamba abdi hospital, then jadi mcm prof ikram/prof rashid/prof latiff.
dah gembira dah nie.
tapi, mcm xde pompuan jerh.

hurm...

lantak lah. yg penting, i can see it! provided that barney membarneykan diri dia?

erm, still i dun care. lagi. for now~

(:

No comments: