Monday, October 5, 2009

moga Allah beri lagi.. tq Allah

aku takut benar Dia tak dgr.
sbb lambat sgt aku mintak.
hari jumaat baru terhegeh2 nak menadah.
ya allah, permudahkanlah exam aku especially dgn patient.
aku xnak sgt dgn jerung. (alhamdulilah, dpt dr haizal..)
and smoge apa yg aku bace, keluar xm..(patient PPROM bace mlm tadik smpi ke pagi..tq lah imran, slide ko sgt membantus)

aku balik, aku sujud syukur.segera. alhamdulilah, allah beri.
kemudian tak semena-mena aku sebak.. ya allah, aku yg hina nie pun, dgn penuh sifat pemurah kau beri, utk satu exam yg semata2 result dunia nie, kau beri, itu pun aku minta lambat..
mungkin, kalau aku minta, dia... dia yg sinarannya mendamaikan, mungkinkah kau beri, ya allah? mungkinkah seorang ali diberi kepd seorg yg selain fatimah??

ya allah.. moga kau beri lagi rasa bahagia mendpt pertolongan dariMu. ameen.

p/s: pose enam masih berbaki 2 hari.. woot!

No comments: