Saturday, September 26, 2009

best kot

best kot tgk org yg bleh set goal.. and determine smpi dpt achieve it.
bukan ape, sbb aku xpenah..

hampeh seyes.

kalo ade goal pun, bukan goal namanye kalo tak work for it.

lama2 goal pon bohsan dgn aku.

sume aku nak tapi tak buat sampai aku dpt.. setakat nak jer pastuh tak buat pape buat ape.
nie lagi teruk dari mat jenin. at least mat jenin ade r gak 'nampak' ape yg dia nak. aku takut kot nak nak apa yg aku nak. ergh. dush dush.

tlg lah for once, buat sth tak payah org suro! :(

istiqomah tiada dlm diri... dilemma sungguh dgn setan.

(synkkurus.synkA.synakberanipotongketedgnbergayeselamat.synkblajamasaknmasaksedap2utkmak
synkkuruslembapaarjadikorggemuknie:(sytaknakmalasbasuhmukab4tido.haih.synakA.Synakjadikspinalreflex.owh.bestnya.synakbwatmasters.
synakbwatphd.synakjadifatimahsothatlehdptali,kaloxdptalipon,atleastbaiklahlebehkuangselamatduniaakhirat..
dansynkjadizuhudwalausemuadunianampkbestsgtutkbermewah2)

if u fail to plan, u plan to fail.
sekian... kesimpulan hidup sy...

3 comments:

ALIAH said...

arghhhhhhhhhhhhhhhh gua marah nie!!!!

Arif Dzulkifli said...

suh men bola xnak..ktorg tiap2 kali men aim for the goal..hahaha

shash said...

uik, asal lu marah plaks?

yorke, manyak lah bolaa ko. jgn mkn bola sudey...