Saturday, May 16, 2009

nak gadoh?



aku pernah bergaduh dgn adik aku (tgh bilang dgn jari) erm, lost count, actually.. dari gaduh main kejar2 , main congkak, sampai lah gaduh , 'mak suroh ko , laa.. asal lak aku?'

aku pernah gaduh dgn kawan2? entah. mugkin zaman beban kerja YM yg bertimbun dulu, barangkali.. mungkin. entah, tak pasti. kalau ade problem or benda tak puas hati, aku bebel sorang2 jer.. takdelah sampai bergaduh.. ala, mcm lah aku nie kwn yg baik sgt pun.. so, y hukum org lain bila she/he didn't sumhow be a gud fren to u? whch is sumhow diaorg tak perasan pon.. hello, like everyone is perfect! heh~

yeah, hv been bergaduh gak dgn mak and abah. zaman remaja agaknya. now im pre adult. mungkin. i fight for going out with frens, with ex yg bull****, and watever a remaja thought they deserve..in other words, 'freedom'.. wat the hell im thinking back then! i hv no idea~ but i realize one thing tho, that its not easy to be a parents. dulu mak pegang muat tapak tgn, abah belikan vitagen and toys even dia penat gile, and now your big grown up daughter dah pandai maki hamun like she knew better(or she thot, she knew..) heh. it sure crushed hati mak abah to see how things changed right in front of ur eyes.. plus, do u knoe y a drug addict parents, still love their drug addict useless child?

sebab mak bapak kita sayang kita tanpa syarat.. tanpa syarat!


p/s: syurga bawah tapak kaki ibu..

hari-hari adalah hari ibu..
selamat hari ibu to all the mothers in the world especially sahabat2 ku yg kepingin nk kahwin setelah membaca blog romantic kak mila (sapa terasa?? haha)

jgn gaduh dgn parents lah.. * u won't win! =)

No comments: